– Ezzel a gondolattal vetettem bele magamat a vállalkozói social media oldalak építésének rejtelmeibe legelső, saját vállalkozásom felépítésekor, még 2012-ben.
Akkor még remélni sem mertem a több százezer fős követőbázist, őszintén szólva a legkisebb social média siker is megfejthetetlennek tűnt.
Friss anyukaként, otthonról szükségem is volt a szellemi kihívásra, jól is esett, mintha egy rejtvénnyel állnék szemben. Elolvastam minden blogot, végignéztem minden létező (akkor még főleg angol nyelvű) online kurzust és leckét, a saját kereteimen belül mindent megtettem, hogy végre megértsem:
mégis miért fektetnek az emberek ennyi energiát a céges social media oldalaik építésébe?
Hol, hogyan térül meg a sok blogbejegyzés, poszt, erőfeszítés?
Mi a logika mindezek mögött?
Kíváncsiságomnak (és a számtalan, tanulással töltött éjszakának) köszönhetően, fél év alatt eljutottunk oda kisvállalkozásommal, hogy nulla forint hirdetési költséggel (mint mondtam, friss anyuka voltam), csupán a social media aktivitásra alapozva,
egy-egy nagyobb árukészlet a webshopba való feltöltést követő fél órán belül teljesen elfogyott – és még várólistára iratkozók is maradtak utána.